familievanuffelen.reismee.nl

Dag 2:Trip naar Fethiye

Hier is met enige vertraging ons verslag van de tweede dag in Fethiye.
Het is wat aanpassen met het late avondeten (pas vanaf 20u) en het internet werkt niet altijd even snel. Da's misschien de schuld van de kinderen die geregeld het internet lamleggen met kijken naar Youtube filmpjes.

Maar het is hen gegund, want vandaag waren ze superflink tijdens onze trip naar Fethiye. Ze zijn zelfs te voet heen en weer gegaan (in temperaturen van om en bij de 33 graden).

De geocaches hebben we jammergenoeg niet gevonden. De eerste zou met een magneet aan een brug bevestigd zijn, maar vermoedelijk werd deze weggehaald door de arbeiders die net het park naast de brug aan het opkuisen waren.
De tweede cache lag verstopt op de aanlegstijger voor de ferry naar Rhodos, maar vlakbij was men bezig met hun boot in te laden, dus konden we niet ongezien de cache weghalen. We komen dus nog wel eens terug :)

's Middags hebben we gegeten in een typisch Turkse McDonalds (die er net zoals elke andere McDonalds uitziet). We hebben ook nog wat aan schildpad-spotten gedaan, maar het ene exemplaar dat in de buurt zwom kon verbazend lang onderwater blijven.

Na de trip naar Fethiye keerden we terug naar het hotel waar de kinderen nog een tijdje in het zwembad ploeterden. 's Avonds kregen we weer een Turkse maaltijd voorgeschoteld, en eerlijk gezegd: de olijfolie begint mijn oren zowat uit te komen :).

Morgen staat er een uitstap naar Kayakoy op het programma!