familievanuffelen.reismee.nl

Dag 1: vertrek + playmobilland

De dag begon al vroeg. Omstreeks 3:00 in de ochtend ging de wekker al af en vertrokken we richting Zirndorf.

Het gezelschap op de achterbank (Joram, Jinse en Jade) hielden nog even uit en het was uiteindelijk Jade die als laatste in slaap viel (rond half zeven).
We kwamen iets na 9 uur aan in Playmobilland en hadden dus nog meer dan genoeg tijd om het hele park te verkennen. De voormiddag begon met wisselvallig weer, maar het bleef gelukkig bij wat dreigende wolken en een frisse wind. In de namiddag was het beter weer, maar toen zaten we binnen in de overdekte speeltuin.

's Avonds checkten we dan in onze hotelkamer in (kamer 710, de laatste kamer van het hotel) en bekeken we de buit van de dag: verschillende goudklompjes en edelstenen, een heleboel zeepaardjes, zeehonden, zeesterren en schelpen (ongelofelijk hoeveel 3 grabbelende kinderen op enkele minuten tijd kunnen verzamelen), 5 drinkbekers, prinsessen en playmobilmannetjes.

De kinderen kregen nog even de tijd om met hun nieuwe speelgoed te spelen: een tractor voor Joram, een fee/prinses/koningin voor Jinse en een 1-2-3 bus voor Jade was het bedtijd en kregen ook mama en papa hun welverdiende rust.