familievanuffelen.reismee.nl

Dag 3: Löfer

We begonnen vandaag met het ineen knutselen van de playmobil boerderij + biowinkel terwijl buiten de regen met bakken uit de hemel viel.

's Middags aten we smosjes en croque monsieurkes terwijl de regen met de bakken uit de hemel viel.

In de namiddag speelden we met zijn allen met de playmobil terwijl de regen met bakken uit de hemel viel.

's Avonds ging David pizza halen bij de lokale pizzaria (man, man, man wat waren die lekker!), terwijl de regen met bakken uit de hemel viel.

Er lijkt internet te zijn, maar omdat de logingegevens ontbreken in de router is het niet mogelijk om een verbinding te maken met het internet. De oude Oostenrijker sprong vandaag nog even binnen (de man heeft de neiging om dat regelmatig te doen) en geeft twee muntjes af voor de infraroodcabine. Deze gaan we nog zeker gebruiken!

Wat we gisteren nog vergeten te vermelden waren: blijkbaar krijgen de huizen hier een huisnummer in de volgorde dat ze gebouwd werden en een straatnaam telt hier voor een heel gebied. Zo kan het dus zijn dat nr. 300 in het centrum ligt en 302 helemaal aan de andere kant van Löfer ligt. Rare jongens, die Oostenrijkers!