Dag 6: Killin

Vandaag stond er een bezoek gepland aan Killin, meerbepaald Falls of Dochart: een reeks kleine watervalletjes die voor een spectaculair uitzicht zorgen.

Tijdens de rit naar Killin regende het zo erg dat we vreesden dat onze dag letterlijk in het water zou vallen. Gelukkig trokken de regenbuien verder en was het meestal droog toen we de watervallen bezochten. Na het bezoek aan de watervallen zochten we nog naar enkele caches in de buurt. Vooral de tweede was een uitdaging waarbij we zelfs een klein riviertje over moesten steken.

Tijdens het wandelen zagen we enkele herten en een rode eekhoorn van dichtbij, waardoor deze dag succesvoller was dan de Highlandsafari van gisteren.

Na het wandelen keerden we terug naar Crieff en stopten we nog even in een park aan de rand van de stad. Hier konden de kinderen zich nog even uitleven in de speeltuin vooraleer we terugkeerden naar ons huisje.

En zo kwam er alweer een einde aan een vermoeiende dag.

Het weerbericht van vandaag: in de voormiddag regen. Na de middag opklaringen met zon en af en toe een bui.