Dag 7: Rogie Falls

Vandaag vertrokken we uit Crieff om naar Rogie Falls te rijden: een rit van zo'n 3 uur.
Deze watervallen zijn iets groter dan de Falls of Dogart en staan bekend omwille van de zalmen die hier hoogtes van 15m proberen te overbruggen.

De zon was de hele dag van de partij en we namen er dan ook dankbaar gebruik van om een wandeling door het bos te maken. De kinderen vonden hier hun uitverkoren souvenier om mee te nemen naar huis: een steen van ongeveer 10kg in de vorm van een hart(je).
Zoals altijd begon Joram met goede moed aan de onderneming, maar gaf hij na een kleine kilometer de steen met veel plezier door aan papa en mama.

Na de wandeling reden we verder naar de herberg in Drummadrochit om te overnachten. We kwamen aan rond het avondeten, maar een restaurantje vinden om iets te kunnen eten bleek nog een heuse opdracht. Het eerste restaurantje was zo klein (en marginaal) dat we het links lieten liggen.
Het tweede restaurant was al 10 minuten verder rijden en serveerde pas avondeten vanaf 18u30. De menukaart zag er weinig aantrekkelijk uit en de prijzen waren nog minder aantrekkelijk. Dan maar naar restaurant nr 3 (want nr 4 bleek al gesloten te zijn) en daar hadden we meer geluk. Het eten was goed en de prijs viel goed mee.

We konden in ieder geval met een goedgevulde maag terug naar onze kamer.

Het weerbericht voor vandaag: zonnig met temperaturen rond 20°. Maar 's avonds is het toch terug beginnen regenen.