Dag 12: Seton Sands

Vandaag trokken we terug naar de andere kant van Schotland. Deze kant zou blijkbaar beter weer hebben, want in het Westen krijgt men alle regenbuien van de Atlantische Oceaan over zich heen.

We maakten een tussenstop in Ocean Terminal in Edinburgh. Een winkelcentrum waar ze een Build-a-bear Workshop hebben.
Voor Jinse en Jade ongetwijfeld een hoogtepunt tijdens deze vakantie. Al snel liepen ze met veel te veel kleertjes voor hun beren de hele winkel rond J. Jade vond hier uiteindelijk de beer het konijn van haar keuze en Jinse kreeg een typisch Schots kostuum voor Pieter.

Nadat de koopzucht bij de meisjes was gestild, reden we verder naar het vakantiepark. De bungalow werd gekeurd en goed bevonden en de kinderen namen nog een snelle duik in het zwembad. Jammergenoeg sloot het zwembad al vrij snel en dropen de kinderen teleurgesteld af. Maar er valt hier nog voldoende te beleven en na een blik op het Lunapark waren ze het zwembad al gauw vergeten.

Het weerbericht voor vandaag: zonnig met lichte bewolking.