familievanuffelen.reismee.nl

Weeral op de bus

We hebben het ondertussen stilaan gehad met de bus.Vandaag stond er maar één activiteit op het programma: een busrit naar East-Londen.

Eigenlijk waren het er twee: het graf van Nelson Mandela staat ook vermeld in de brochure voor vandaag. Maar hij ligt begraven op privé terrein en de familie staat geen bezoekers toe. Dus wees Piet ons vanop de snelweg naar het huis van Nelson Mandela en de bomen waartussen hij vermoedelijk begraven ligt.
Ondertussen reed de bus vrolijk verder. Eigenlijk een schande dat men dit durft op te nemen in hun overzicht.

Maar we hadden weinig tijd te verliezen want ook vandaag kwamen we pas in het donker aan bij ons hotel. Het is hier gelukkig wel een stukje warmer als in Drakensberg en vanaf we uit de bus stapten hoorden we geluid van de golven. We zitten hier in een redelijk luxueuze lodge, vlak aan de Indische Oceaan. Morgenmiddag zijn we vrij en gaan we zeker het strand en enkele lokale activiteiten verkennen.

O ja, en er is WiFi! Dus we kunnen onze verhalen iets sneller posten. Via de app van Polarsteps kan ons meer gericht volgen en posten we kleine verhaaltjes/anekdotes op het moment dat we ergens zijn. Het is een zeer leuke en aangename app, maar we zijn nog aan het uitzoeken hoe alles juist werkt :).