Een busrit en boottocht

Vandaag stond er een busrit van 5u op het programma. Het uitzicht op de groene bergen en de oceaan was prachtig, maar vanachter glas leverde dat geen goede foto's op.
We stopten in een kleine haven voor onze lunch. Maar omdat de groep vrij groot is en de bediening op zich liet wachten, deden we er al gauw enkele uren over. Gelukkig was er nog een klein beetje tijd over om de haven wat te verkennen en de lokale winkeltjes te bezichtigen. De stralende zon en houten winkeltjes deden ons nog het meeste denken aan Pier 39 in San Fransisco.

Tegen het vallen van de avond maakten we nog een boottocht in de plaatselijke lagune. We vaarden helemaal tot aan het punt waar de golven van de oceaan in de laguna stroomden. Vervolgens konden we vanop het water een mooie zonsondergang aanschouwen. Dat was niet volledig volgens de planning van Piet want eigenlijk hadden we een afvaart vroeger moeten boeken. Maar omdat hij geen kaartjes op voorhand had besteld, konden we pas meegaan met de laatste afvaart.

Al bij al was het nog een mooie afsluiter van een dag zonder al te veel actie.