familievanuffelen.reismee.nl

Dag 6: Markt in Fethiye

Vanochtend trokken we naar de markt in Fethiye. Na een flinke wandeling langs de promenade (zonder een zuchtje wind deze keer) en dankzij het inroepen van een hulplijn, vonden we zonder al te veel problemen de markt. Ik had de indruk dat ze hier minder opdringerig waren dan in Calis, maar het is en blijft toch opletten geblazen.
De meisjes kozen elk een paar teenslippers uit en papa koos een assortiment van thee-korrels.

We passeerden nogmaals langs McDonald's om te eten (en om de broodnodige verkoeling). Toen we terug richting het hotel vertrokken, gaf de thermometer 38° graden aan in de schaduw. Hoeveel graden het in de zon was, weten we niet, want de thermometers aan de zonnekant(en) hadden er alledrie de brui aan gegeven.

Gelukkig was er ondertussen een briesje opgestoken en verliep de wandeling terug naar het hotel iets draaglijker.

In het hotel namen we dan nog een duik in het water en testten we onderwater functies van onze camera eens uit.
We geraakten ook aan de praat met enkele andere Belgen uit Temse en kwamen zo weer heel wat nuttige informatie te weten (blijkbaar moet je de sleutel afgeven vooraleer ze het appartement komen kuisen).

Morgen gaan we met hen naar de kloof en vrijdag met hen naar de modderbaden. Vrijdag belooft trouwens een drukke dag te worden met het suikerfeest. Genoeg nog op de planning dus!

opa en oma

hier nog hetzelfde kwakkelweer

hebben de kinderen al gespeeld langsheen de promenade of zijn de toestellen toch te warm
wel speciaal dat jullie eens een suikerfeest gaan meemaken
heb je baris al gevraagd wat er dan te doen is

kusjes en een dikke knuffel

oma

MEME EN MARC

HALLO DAAR IEDEREEN
WIJ HEBBEN HIER AL TWEE DAGEN REGEN DONDERDAG EN VRIJDAG WORD HET 30 GRADENDAARNA TERUG NORMALE TEMPERATUREN .
VANAF MORGEN WOENSDAG GAAN WIJ NAAR DUITSLAND EN ZONDAG KOMEN WE TERUG.
MARC WAS AANGENAAM VERRAST DAT JINSE MET HEM EEN BABBELTJE WOU DOEN EN DAT ZE ONS TOCH EEN BEETJE MISTE OOK AL IS HET DAAR HEEL LEUK NOG VEEL PLEZIER DAAR EN EEN DIKKE KUS AAN DE KINDEREN.